خانه » آینه جیبی

در حال نمایش 9 نتیجه

آینه جیبی یا آینه کیفی اصطلاحی است که به دسته آینه های کوچک و قابل حمل گفته می شود.آینه جیبی نوعی کالای مصرفی همیشه موجود است و تاریخ مصرف ندارد. به همین خاطر علاوه بر تولید همیشگی شاهد تنوع و اشکال مختلف آینه های کوچک در بازار هستیم.

انواع آینه جیبی

این نوع آینه در حال حاضر در انواع طرح و رنگ و اندازه موجود هستند و هر فردی باتوجه به نیاز هایش می تواند بهترین گزینه برای خودش را انتخاب کنند.در ادامه به معرفی چند مدل از آینه های پرکاربرد کوچک می پردازیم:

آینه جیبی درب دار

آینه جیبی دربدار در واقع ساده ترین و قدیمی ترین نوع آینه های کوچک است.در حالت کلی معمولا ساخت این آینه های کوچک به صورت دو طرفه و تاشو است که روی هم چفت می شود.از نظر طراحی و رنگبندی بسیار متنوع و از نظر قیمت ارزان ترین نوع آینه جیبی هستند.

آینه دسته دار فانتزی

آینه های دسته دار فانتزی نوع دیگر آینه های کوچک و حمل شو هستند که در انواع و اشکال بچه گانه و بزرگسال تولید می شوند.از نظر قیمت این نوع محصولات آینه در بین سایر محصولات قیمت متوسطی دارند.

آینه ذره بینی

نسل جدید آینه های کنونی همین آینه های ذره بینی یا زوم دار هستند.آینه ذره بینی که این روز ها متقاضی زیاد دارد و به فور هم در بازار تولید می شود را می تواند با میزان زوم و بزرگنمایی مختلف تهیه کنید.

میزان زوم آینه ذره بینی چقدر است؟

میزان بزرگنمایی و زوم این آینه ها متفاوت است از کم ترین مقدار یعنی 2 برابر بزرگتر (2x) تا 10 برابر بزرگتر (10x) در بازار موجود هستند.

مزیت آینه ذره بینی نسبت به آینه های دیگر

از آنجایی که معمولا آینه های ذره بینی دو طرفه هستند یعنی یک طرف آینه تخت است و یک طرف آینه بزرگنمایی دارد شما با خرید آینه ذره بینی با یک تیر دو نشان می زنید و هردو اینه را دارید.

تولید و پخش انواع آینه کوچک در بازرگانی کاراس

بازرگانی کاراس یک مجموعه تولید و پخش آینه کوچک در تهران است.برای خرید آینه کیفی و سایر آینه های کوچک آرایشی می توانید به وب سایت بازرگانی کاراس مراجعه کنید.بازرگانی کاراس به عنوان یکی از بزرگترین توزیع کنندگان آینه جیبی به کل کشور کالا ارسال می کند.

  • آینه جیبی آناهیتا
  • آینه جیبی آیدا
  • آینه جیبی الگانس
  • آینه ذره بینی دو طرفه
  • آینه گوش دار بچه گانه