آموزشی

معرفی 5 مدل هدیه دانش آموزی ارزان قیمت در بازرگانی کاراس قیمت +خرید

هدیه دانش آموزی ارزان

معرفی 5 مدل هدیه دانش آموزی ارزان قیمت برای مدارس در وب سایت بازرگانی کاراس

بازرگانی کاراس یک فروشگاه فروش عمده واقع در استان تهران میباشد که تنوع زیادی از محصولات آرایشی و بهداشتی،گیره وکش مو،شانه و برس ،آینه کیفی و…به صورت عمده با ارزانترین قیمت های موجود در بازار به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه میکند.

تنوع محصولات بچگانه وب سایت بازرگانی کاراس هدیه دانش آموزی قیمت+خرید

تنوع محصولات بچگانه بازرگانی کاراس بالاست و باتوجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که دارند میتوانند گزینه بسیار مناسبی برای هدایا درتعداد بالا مانند جوایز مدارس برای دانش آموزان باشند. در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت:

  1. برس مو های بچگانه باطرح های کارتنی+طرح های سفارشی مناسب هدیه دانش آموزی:


    برس مو های بچگانه در بازرگانی کاراس جز ارزانترین برس های تولیدی این مجموعه میباشند علاوه بر این که به خودی خود دارای قیمت پایین هستند برای تعداد بالای 12عدد شامل 15 درصد تخفیف هم میشوند به همین خاطر گزینه مناسبی برای هدیه های دانش آموزی هستند. نکته مثبت دیگه برای این برس ها این هست که مشتریان این امکان رو دارند برای تعداد بالا این برس ها رو باعکس های چاپی سفارشی و دلخواه خودشون مثلا باموضوع تبریک روز دانش آموز،روز دختر،روز کودک و… هرموضوع یا مناسبتی که درنظردارند از بازرگانی کاراس تهیه کنند.
    برس موهای سری لیندا:
    برای مشاهده قیمت هرمورد روی تصویر آن کلیک کنید

  2. آینه کیفی باطرح های آماده+طرح چاپی سفارشی

    آینه های کیفی یا جیبی بازرگانی کاراس رو هم میتوانید در طرح های مناسب کودکانه ،دخترانه و…باقیمتی کاملا مناسب و برای تعداد بیش از
    12عدد با 15 درصد تخفیف تهیه کنید.خبر خوب اینکه آینه های کیفی بازرگانی کاراس رو هم مثل برس ها  میتونید برای تعداد بالا و عمده با طرح های چاپی و مناسبتی دلخواهتون به بازرگانی کاراس سفارش بدهید.

    برای مشاهده قیمت اینجا کلیک کنید

  3. کش مو چهل گیس بابسته بندی عروسکی

    این نمونه از کش مو های چهل گیس را میتوانید باارزانترین قیمت ها از بازرگانی کاراس تهیه کنید.این نوع چهل گیس هم رنگبندی شاد و هم بسته بندی عروسکی و جذاب دارند در عین حال جز محصولات ارزان قیمت هم هستند و گزینه مناسبی برای کودکان و دانش آموزان دختر محسوب میشوند.
    برای مشاهده قیمت هرکدوم کافیه روی تصویر کلیک کنید 

  4. کش مو رنگی بسته بندی عروسکی

    این محصول مشابه مدل چهل گیس بسته بندی عروسکی داره با این تفاوت که کش موها جنس نخی و 3.5سانتی هستند.در هربسته چیزی حدود 20 عدد کش مو موجود هست.
    برای قیمت روی تصویر کلیک کنید

    برای مشاهده قیمت روی تصویر کلیک کنید

  5.  

    اسباب بازی های بازرگانی کاراس

    اسباب بازی هادر بازرگانی کاراس جز ازران قیمت ترین محصولات این مجموعه بشما میروند. علاوه براین در صورت که از هرمحصول کارتنی خریداری بکنید خرید شما شامل تخفیف هم میشود.تنوع اسباب بازی های بازرگانی کاراس زیاد نیست اما برای هردو گروه دختر بچه ها و پسر چه ها اسباب بازی داریم.

    برای تماشای اسباب بازی های دیگه+قیمت اینجا کلیک کنید

پرسش های کاربران از این بخش

برای تعداد بالای 200 عدد میتونید طرح دلخواه خودتون رو داشته باشید

کافیه به آنلاین چت پیغام بدین و شماره تماس و در خواستتون رو برای ما ارسال کنید بعد از در یافت پیغام در اولین فرصت باشما تماس خواهیم گرفت.

رفتن به آنلاین چت

برای اسباب بازی ها شرط استفاده از تخفیف های عمده رسیدن به تعداد کارتن هستش در صورتی که تعداد سفارش به تعداد یک کارتن برسه میتونید از تخفیف های عمده فروشی استفاده کنید. تعداد در کارتن هر محصول هم به صورت مجزا در صفحه محصول ثبت شده مثلا برای اسباب بازی که تعداد در کارتنش 18عدد هست وقتی 18 عدد سفارش بدبد قیمت عمده برای شما اعمال میشه البته فراموش نکنید که قبل از خرید عمده باید به عنوان خریدار عمده ثبت نام کنید.

 

تمامی محصولات بازرگانی کاراس به اقسا نقاط کشور ارسال میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *