آموزشی

هدیه دانش آموزی ارزان

هدیه دانش آموزی ارزان

برای خرید هدیه اگر نفرات محدود به یک یا چند نفر انگشت شمار باشد کار راحت است. اما وقتی تعداد نفرات زیاد است انتخاب و البته مدیریت هزینه ها سخت می شود. اگر شماهم دنبال خرید هدیه دانش آموزی ارزان یا گیفت های کوچک و جذاب در تعداد بالا برای همایش ها و مناسبت ها می گردید ما یکی از این مراکز فروش هدایای ریز و قیمت مناسب هستیم.

بازرگانی کاراس مرکز پخش و فروش هدایای مدرسه ای و کودکانه

مجموعه ما یعنی فروشگاه بازرگانی کاراس یکی از فروشگاه های بزرگ عمده فروشی با تنوع کالا های مختلف است. اگر قصد خرید هدیه دانش آموزی،هدیه روز دختر،هدیه کلاس اولی و … را دارید می توانید روی ما حساب کنید.

در فروشگاه ما هم تنوع کالا هست و هم قیمت ها مناسب هستند به همین خاطر دست شما برای انتخاب و خرید کاملا باز است.

تنوع محصولات کودک در بازرگانی کاراس

در ادامه به معرفی محصولات کودک و بچه گانه که برای خریداری به عنوان هدیه مدرسه ای و مانند آن مناسب هستند می پردازیم.

انواع برس کودک 

بازرگانی کاراس به عنوان یک مرکز تولید و پخش برس در زمینه تولید برس بچه گانه هم دستی بر آتش دارد.با مراجعه به وب سایت بازرگانی کاراس می توانید انواع برس کوچک را با ارزان ترین قیمت ممکن در بازار از خود این تولیدی به صورت مس تقیم تهیه کنید.تنوع برس بچه گانه در این تولیدی شامل موارد زیر است.

انواع آینه کوچک کیفی

بازرگانی کاراس هم چنین تولیدکننده آینه کیفی هم هست و محصولات آینه کوچک را در سراسر کشور توزیع می کند.سبک آینه های این مجموعه غالبا به صورت دربدار چهار گوش و چاپی با تصاویر مختلف هستند.

 

انواع کش مو و گل سر 

اگر قصد خرید کش مو عمده را دارید می توانید روی ما به عنوان گزینه مناسب حساب کنید. در فروشگاه ما انواع کش و اکسسوری مو رنگارنگ و قیمت مناسب را می توانید پیدا کنید.برخی نمونه محصولات پرفروش ما در رده محصولات کش مو شامل موارد زیر است.

انواع اسباب بازی ارزان

تولیدی ما اسباب بازی پلاستیکی و ساده هم دارد.تنوع اسباب بازی ها در مجموعه ما خیلی زیاد نیست اما در عوض قیمت ها بواسطه خرید مستقیم شما مقرون به صرفه است.

پرسش های کاربران از این بخش

برای تعداد بالای 200 عدد میتونید طرح دلخواه خودتون رو داشته باشید

کافیه به آنلاین چت پیغام بدین و شماره تماس و در خواستتون رو برای ما ارسال کنید بعد از در یافت پیغام در اولین فرصت باشما تماس خواهیم گرفت.

رفتن به آنلاین چت

برای اسباب بازی ها شرط استفاده از تخفیف های عمده رسیدن به تعداد کارتن هستش در صورتی که تعداد سفارش به تعداد یک کارتن برسه میتونید از تخفیف های عمده فروشی استفاده کنید. تعداد در کارتن هر محصول هم به صورت مجزا در صفحه محصول ثبت شده مثلا برای اسباب بازی که تعداد در کارتنش 18عدد هست وقتی 18 عدد سفارش بدبد قیمت عمده برای شما اعمال میشه البته فراموش نکنید که قبل از خرید عمده باید به عنوان خریدار عمده ثبت نام کنید.

 

تمامی محصولات بازرگانی کاراس به اقسا نقاط کشور ارسال میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *